Laatste dag Kathmandu en vertrek

22 augustus 2023 - Kathmandu, Nepal

Vandaag,  maandag 21 augustus,  laatste volle dag Kathmandu. Aangezien ik de eerste dagen al heel veel heb gezien en best moe ben van alles wil ik niet echt meer een 'excursie' doen. Ik heb nog lekker door de drukke straatjes van Thamel gelopen, heerlijk koffie gedronken en geluncht en een aantal kleine souvenirs gekocht. Mijn backpack is te vol om veel mee te nemen helaas. Aangezien het ook erg hard regent vandaag verder een beetje relaxed gelezen in het hotel.

Laatste dag dan echt aangebroken😥 Dubbel gevoel. Van de ene kant is het goed zo en tijd om naar huis te gaan. Weer lekker aan het werk en terug in het 'normale' ritme. Van de andere kant ga ik het ook wel missen. Echt een hele mooie reis 😍  Ervaringen die me altijd bij zullen blijven. Prachtig land leren kennen met een geweldige natuur, mooie cultuur en net zo mooie, lieve mensen. Leuke mede reizigers ontmoet en mooie verhalen gehoord. Het vrijwilligerswerk, Katmandu en het klooster, allemaal even bijzonder.

Nu langzaam tas inpakken en opmaken voor de lange reis😅 1e vlucht vertrekt in Kathmandu om 15.20 lokale tijd en vanwege een lange stopover ben ik morgen 16.45 lokale tijd pas in Schiphol.

Nepal, ik ga je missen en kom zeker weten nog eens terug!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jill:
    22 augustus 2023
    Aaahhh wat mooi geschreven!!! De tijd is omgevlogen. Succes met de lange terugreis!!
  2. Thea:
    22 augustus 2023
    Joice een heel mooi laatste verhaal fijne en lange reis terug en dan ben je weer in Nederland dikke knuffel mam
  3. Marlies Debets:
    Goede reis terug naar Nederland